Kinesitherapie • Personal training

Kinepraktijk Wendy Loots in Sint-Amandsberg bij Gent:

professionele hulp bij revalidatie, rugproblemen en blessures

Professionele ondersteuning en personal training

Kampt u met rugproblemen? Herstelt u van een sportblessure? Of zoekt u hulp bij de opvolging van uw revalidatie na een ongeval of operatie? Kinepraktijk Wendy Loots in Sint-Amandsberg bij Gent biedt u professionele ondersteuning en personal training bij rugproblemen, sportblessures en bij revalidatie. Met behulp van manuele technieken en oefentherapie pakken we uw problemen ten gronde aan en werken we aan de versterking van uw spierweefsel en gewrichten. Contacteer vandaag nog de praktijk voor een afspraak.

Wilt u professioneel begeleid worden bij het sporten? Of speelt u met het idee om te starten met een bepaalde sport? Laat uzelf dan opvolgen door Wendy Loots, die u schema’s en ondersteuning op maat biedt. En op die manier uw lichaam de opvolging geeft die blessures vermijdt en sporten helemaal gezond houdt.

Rugschool voor al uw rugproblemen

Binnen de praktijk vindt u een grote ervaring terug in het behandelen van rugproblemen. Kampt u al lang met problemen aan de onderrug? Of raakte u geblesseerd bij het uitoefenen van uw sport? Dan weet u dat dergelijke pijn een grote impact kan hebben op uw functioneren. Neem contact met ons op voor een afspraak om uw pijn te verlichten.

Ademhalingskinesitherapie: een opluchting voor de luchtwegen

Ademhalingskinesitherapie is niet enkel gericht op relaxatie, maar richt zich ook op autogene drainage. Dit is effectief bij verschillende luchtwegproblemen, bij chronische ziekten (zoals mucoviscidose en astma), maar ook bij bronchitis en longontsteking. Met gerichte technieken sturen we uw ademhaling om slijmen uit de luchtwegen te verwijderen. Zowel volwassenen, kinderen als baby’s zijn gebaat bij deze techniek.

Wilt u weten wat dat voor u kan betekenen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de praktijk, via telefoon of de contactpagina.

De officiële tarieven van het riziv worden gehanteerd en voor personen die er recht op hebben wordt de derdebetalersregeling toegepast.